dijous, de juliol 12, 2007

El dia d'avui



L'estiu no es decideix a acudir a la cita que teníem aparaulada. M'ha enviat delegat un cel gris que m'embolcalla de tempestes i de negrors il·luminades pels llamps. Miro els núvols que arrossegats pel vent sense voluntat pròpia passen a una velocitat que fa que el cel s'irisi amb les infinitesimals gotes de pluja perdudes en la etèria atmosfera.

- No hi ha en les meves paraules ni un bri de queixa davant de la magnànima condescendència hivernal que hem viscut. Un hivern suau i acaronant com les plomes d'eider que ens ha sabut fer oblidar les seves gèlides i lentes hores -

Decidida he agafat la bici per anar al centre a fer els encàrrecs pendents i en cap moment he rebut amb desgrat la pluja que deixava una remor periòdica damunt el meu anorac. Amb la cara mullada i part del cos humit he entrat a casa amb una sensació de desconeguda vitalitat altrament ignorada els darrers dies. La calidesa de les meves parets m'ha acollit només tancar la porta.

A les notícies de la nit he sentit que l'estiu gosarà mostrar el seu rostre i que ha triat aquest cap de setmana per a tal esdeveniment. Vist la contundent actitud amb la qual es vol presentar penso que ja m'està bé amb el seu delegat.


8 comentaris:

Albert ha dit...

Aaaggghhh!!!!

arsvirtualis ha dit...

Mmmmm....què t'haurà passat???

Albert ha dit...

Et vaig escriure un mail just abans de llegir aquest post (allà hi ha l'explicació...).

arsvirtualis ha dit...

Llegit i contestat! ;)

Anònim ha dit...

Ja m'agradaria que el meu estiu m'enviés un delegat així.

arsvirtualis ha dit...

Des del dissabte que ens hem solidaritzat amb vosaltres. El diumenge es van mesurar 34 graus amb una humitat fluvial lapidària. No sembla molt però si penseu que dos dies abans la màxima que teníem era de 19 graus...
No hi havia cap font a la ciutat lliure de gent que es volia refrescar.

romanidemata ha dit...

m'agrada molt la fotografia que has publicat, en G, n'és el responsable?
felicitats!
i m'agrada com t'expliques, sento la remor... tant refrescant de benvinguda..

apa
salut i art!

arsvirtualis ha dit...

RdM, en G n'és el responsable ergo no són les meves cames! Per cert, les teves no estan gens malament, felicitats i endavant.

Una abraçada!