diumenge, de gener 21, 2007

Senyals de fum


No, no he desaparegut.
Ni els vents huracanats se m’han emportat cap altres indrets inhòspits, però ja sabeu per pròpia experiència que el temps no el podem estirar com una goma i modelar-lo sempre als nostres volers i desitjos.

Com ja li vaig deixar en comentari a l’Albert estic en una fase de feina intensa que ha fet que hagi de sentar prioritats entre la diversitat d’activitats paral.leles que porto amb mi. I ara li ha tocat al bloc.

Això sí, seguiré anant a casa vostra, deixaré les meves senyals de fum i potser en un moment de desesperació trenco la meva voluntat i penjo algun escrit emboirat.


22 comentaris:

Anònim ha dit...

Les prioritats són les prioritats.
Ens conformarem amb senyals de fum.

Albert ha dit...

Si de cas, de tant en tant,... Muà.

Pep ... però posa-li Angu, també ha dit...

I tant, tu, "lo" primer és "lo" primer ... això sí ... si passes per casa, a part que està una mica desendreçada, pots acabar-me de planxar la roba que tinc estesa?

Gràzie mile!!!
Petonets

PD: Ah, si vens, abrigat que aquesta setmana diuen que farà molt de fred

Eumolp ha dit...

Ja ho deia aquell això de les vides paral·leles. El fet és que ara no recordo qui, i potser no ho deia per això. En fi...

Pep ... però posa-li Angu, també ha dit...

Em situo? Però tu on vius, per l'amor de Déu!!!!

Està clar que a BCN no i al meu poble tampoc ... Granada? (tierra soñada por mi) Sóc dolent reconeixent llocs, ho sé, si em dones una altra pista ... encara farem alguna cosa ;)

Mentrestant, molt bon cap de setmana!

arsvirtualis ha dit...

Garrofaire, vindran altres temps, on potser les prioritats no ens determinaran. Una abraçada!

arsvirtualis ha dit...

Albert, de tant en tant, clar! :P

arsvirtualis ha dit...

A mi el que m'agrada, Eumolp, són els plànols tangencials i en diverses direccions. Les interseccions tenen el seu atractiu. I no entrarem en més detalls geomètrics així que tiro per la tangent. Això sí, un bes monolateral.

arsvirtualis ha dit...

Ai Pep, "lo" primer no és sempre allò que té prioritat, però què hi farem.

Em preguntes on visc...vinga serà més divertit si fem endivinalles i els que ja ho sabeu, a callar!

Primera pista: Fora dels Països CAtalans però en una certa època relacionada amb el fou Cataluna la Vella....

Bon cap de setmana!

romanidemata ha dit...

veig en la llunyania un senyal i m'alegro que em diguis que tot està al seu lloc...

Quico Ventalló ha dit...

doncs jo també estava una mica desaparegut...però ara em reintegro, apa!
Per cert, hi ha mols enllaços canviats i bastant embolic de blogs desapareguts...m´hauré de posar a actualitzar enllaços :)

arsvirtualis ha dit...

Saps RdM veus bé, tot torna a poc a poc al seu lloc. Ara sols em falta que el "dossier" vagi prenent també el seu lloc i em deixi temps d'escriure i de llegir altres llibres que no tinguin res a veure amb el seu contingut.

arsvirtualis ha dit...

Tristany......VIUS!!! Ostres ho hem de celebrar: Y Y ... xin xin!

Ara, tranquil.lament t'has de posar al dia. Vivim en un temps que no ens deixa reposar, en perpetu moviment. Una abraçada.

Pep ... però posa-li Angu, també ha dit...

A veeeeeeure. Catalunya Vella. Que té alguna cosa a veure amb el Tractat dels Pirineus?

Contesta contesta!!!

Un petó

arsvirtualis ha dit...

...més aviat amb la Marca territorial de Carlemany...

Pep ... però posa-li Angu, també ha dit...

Ostres! Ara si que m'has fumut! Jo que anava a dir que eres de Perpinyà, com el Pere Codonyà ... vaja

Reconec que jo d'història no en sé massa però això és una miqueta amunt, no? Vull dir que en quant a latitud ... diguem que estàs una miiiiiiiiiica més al nord (per no dir un molt, clar)

Buscaré la informació d'aquesta al Google i t'aniré llençant teories!

Apa-li!

Pep ... però posa-li Angu, també ha dit...

Oyeeeeeee, digue'm si encerto o no?????

Alemanya????

Un petó

arsvirtualis ha dit...

Qüestió resolta!

Un petó

Pep ... però posa-li Angu, també ha dit...

Vaja, no costava molt però m'he fet el "remolon" a creure el que veia al blog, eh?
Pensava que ho feies per dissimular, tia!

I ... com és? Com és que ets allà, vaja!

arsvirtualis ha dit...

Ja veus, de vegades les coses o fets més evidents els obvíem.

Respecte a la pregunta, doncs algun dia podem parlar de l'Odissea.

Per cert, Kölle Alaaf! (per ser carnestoltes)

Pep ... però posa-li Angu, també ha dit...

Igualment ... no sé què he dit, però bueno!

Petonets

Lupus Minor ha dit...

El treball, la cacera... si fa no fa, tot són obligacions. Allibera-te'n!